Haagse Beemdenloop
Afgelopen zondag liep ik de Haagse Beemdenloop. Het was erg warm dus ik ging voor uitlopen. Ik had gezorgd dat ik genoeg had gedronken. De starts waren in 6 shift. Ik startte in de laatste. Het was goed georganiseerd. Na kilometer 1 en 3 was er een drinkpost en na kilometer 4 was er alleen nog een rondje rondom het sportveld en daarna was het klaar. Ik heb me niet echt moe gemaakt omdat het zo warm was en omdat ik horrorverhalen had gehoord bij wedstrijden elders.. Maar ik had lekker gelopen en ging tevreden naar huis. Bij zulke loopjes gaat het voor mij vooral om het plezier en gezelligheid. Ik denk dat ik volgend jaar weer meedoe.

Reacties
Een reactie posten