fout feest in de bussel
Ik was met Carla een keer naar de Bussel geweest samen met een aantal mensen van mijn werk + Margaret. We hadden een foute party. Er was een DJ die de hits aan elkaar draaide. Er waren veel verschrikkelijke foute nummers zoals Yes Sir I Can Boogie en Rio van Maywood.
Maar later op de avond werden er aanvankelijk goede nuumers gedraaid maar dan met een beat eronder. Wij waren daar niet van gecharmeerd dus zochten we een andere ruimte op. Dat was prachtig want er was een Silent Disco. Carla, Margaret en ik waren daar de rest van de avond niet meer weg te slaan. Je had vier knoppen. Als je een nummer niet mooi vond schakelde je over naar een ander nummer.Het was toen pas echt gezellig en de silent disco was een top ervaring. Ik zou het echt nog een keer willen doen
Reacties
Een reactie posten