fout feest in de bussel

 Ik was  met Carla een keer naar de Bussel geweest samen met een aantal mensen van mijn werk + Margaret. We hadden een foute party. Er was een DJ die de hits aan elkaar draaide. Er waren veel verschrikkelijke foute nummers zoals  Yes Sir I Can Boogie en Rio van Maywood. 


Maar later op de avond werden er aanvankelijk goede nuumers gedraaid maar dan met een beat eronder. Wij waren daar niet van gecharmeerd dus zochten we een andere ruimte op.  Dat was prachtig want er was een Silent Disco. Carla, Margaret en ik waren daar de rest van de  avond niet meer weg te slaan. Je had vier knoppen. Als je een nummer niet mooi vond schakelde je over naar een ander nummer.Het was  toen pas echt gezellig en de silent disco was een top ervaring. Ik zou het  echt nog een keer willen doen


Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede