wedstrijd in rucphen
Ik heb me ingeschreven voor een wedstrijd in Rucphen. Ik wil een tijd neerzetten voor de NK Masters in februari Ik heb dat wel vaker gedaan en ik wil nu eens kijken of ik het nog kan. het is een wedstrijd voor recreanten.
Tijdens de wedstrijd zijn er ook kogelslinger, kogelstoot en discuswerp onderdelen. Ook kun je verspringen.
Ik ga voor de 3000 meter om te kijken waar ik sta. Het verslag van de wedstrijd komt nog.

Reacties
Een reactie posten