wedstrijd in rucphen

 Ik  heb me ingeschreven voor een wedstrijd in Rucphen. Ik wil een tijd neerzetten voor de NK Masters in februari Ik heb dat  wel vaker gedaan en ik wil nu eens kijken of ik het  nog kan. het is een wedstrijd voor recreanten.

Tijdens de wedstrijd zijn er ook kogelslinger, kogelstoot en discuswerp onderdelen. Ook kun je verspringen.

Ik ga voor de 3000 meter om te kijken waar ik sta. Het verslag van de wedstrijd komt nog.


Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede