tentoonstelling
In maart war er een tentoonstelling over de oorlog in Oekraine. Het waren allemaal foto´s van de mensen voor en tijdens de oorlog. Ook waren er veel foto´s te zien van de mensen die gevlucht waren en die nu onder andere in de Koepel woonden. je voelde vooral de impact van de oorlog.
Vier Bredase fotografen hebben sde foto´s gemaakt.
We waren diep onder de indruk.

Reacties
Een reactie posten