tentoonstelling

 In maart war er een tentoonstelling over de oorlog in Oekraine. Het waren allemaal foto´s van de mensen voor en tijdens de oorlog. Ook waren er veel foto´s te zien van de mensen die gevlucht waren en die nu onder andere in de Koepel woonden. je voelde vooral de impact van de oorlog.

Vier Bredase fotografen hebben sde foto´s gemaakt.

We waren diep onder de indruk.


Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede