studeren in Utrecht
In Utrecht kun je op 2 scholen Pabo of Ad Pep doen.
De HU is een goede school maar de beste locatie zit volgens velen in Amersfoort. In Utrecht is er te weinig ondersteuning en ben je een nummer volgens sommige mensen
Je hebt ook het Marnix.Ik heb daar zelf ook een keer meegelopen. De school is kleinschalig en de docenten kennen je. Ze willen je allemaal helpen. De sfeer is rustig.
Helaas kon ik niet aan de opleiding beginnen.

Reacties
Een reactie posten