studeren in Utrecht

 In Utrecht kun je op 2 scholen Pabo of Ad Pep doen. 

De HU is een goede school maar de beste locatie zit volgens velen in Amersfoort. In Utrecht is er te weinig ondersteuning en ben je een nummer volgens sommige mensen

Je hebt ook het Marnix.Ik heb daar zelf ook een keer meegelopen. De school is kleinschalig en de docenten kennen je. Ze willen je allemaal helpen.  De sfeer is rustig. 

Helaas kon ik niet aan de opleiding beginnen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede