stoepkrijtplezier
Het was lekker weer dus tijd voor een buitenactiviteit.
Ik deed inspiratie op bij een stoepkrijtworkshop van Alles Kids. Dit was de bedoeling.
De kinderen tekenden iets op de grond. Deze kinderen tekenden een unicorn en een regenboog.
Ze gingen op de positie liggen en ik maakte de foto. Zo leek het plaatje compleet. Ze warenm eerst in teamverband zeker een uur aan het tekenen en kleuren en daarna maakte ik de foto´s.
Het was een leuke activiteit.
De foto´ś zijn van Alles Kids.


Reacties
Een reactie posten