shakira deel 2
Na de uitzending van Ivo Niehe ben ik naar de platenzaak gegaan om het album Laundry Service te gaan luisteren. Ik kreeg al kippenvel van Objection Tango. Dat kwam ook omdat een paar maanden eerder de toen nog kroonprins Willem Alexander met Maxima was getrouwd en op hun trouwdag kwam het nummer Adios Nonino. Carel Kraayenhof speelde dat zo mooi dat Maxima begon te huilen.Heel Nederland huilde met haar mee. Ik luisterde nog verder en hoorde het nummer Eyes like Yours en Poem to a Horse. Ik besloot het album te kopen. Ik keek daarna heel veel MTV en daar kwamen de VMA´s. Shakira was genomineerd maar ze won niks. Ze trad wel op met het nummer Objection Tango. Ze zat heel die uitzending inclusief de rode loper heel bescheiden te wezen maar op het podium werd ze opeens een beest.Ik had een videorecorder gekregen van mijn ouders en ik nam de herhaling van de uitzending op om het eens terug te kijken. Ik had in augustus een baan gekregen en ik draaide voordat de kinderen kwamen het nummer Que Me Quedes Tu. Ik wist niet wat ze zong maar het sprak mij erg aan. Later begreep ik dat het ging over dingen niet meer aan kunnen en dat klopte in mijn geval. De baan die ik had was te zwaar en ik moest daar na 3 maanden al mee stoppen.Ik was inmiddels wel een superfan van Shakira en zij en haar muziek gaven mij heel veel troost.

Reacties
Een reactie posten