Pedagogisch medewerker
In 2018 nam ik een besluit. Ik wilde als Pedagogisch Medewerker werken. Ik zag de peutergroep al voor me.Ik dacht nog een half jaartje na en zette toen de stap.
En ik vind het echt heel leuk. Je geeft de kinderen een fijne dag en je moet zorgen dat je er voor hen bent.
Je luistert naar hun verhalen terwijl je een spelletje doet of samen een tekening maakt. Bij de baby´s zorg je de hele dag voor de baby en je ziet de stapjes in hun ontwikkeling. Je helpt bijvoorbeeld met het lopen door een baby-rollator te geven. Het kindje pakt de rollator aan en gaat dan stappen. Dat geeft je voldoening.
Nu ben ik invalkracht op een BSO en in de vakanties werk ik als activiteitenbegeleidster op een groep.
Ik kijk altijd uit naar die vakanties.Ik ben blij dat ik de opleiding heb gedaan.

Reacties
Een reactie posten