oudjaar vieren
Met oudjaar vieren we dat meestal thuis. We kijken naar de top 2000 en andere muziekprogramma´s. Er komen goede concerten en afgelopen keer wat The Tribute in concert. Een paar jaar geleden was David Bowie op tv. Hij was zo goed dat we meteen fan waren. Helaas was hij een paar dagen later dood.
De laatste jaren gaan we een beetje op tijd naar bed.
We doen dat als het vuurwerk een beetje afgelopen is.
Reacties
Een reactie posten