NK masters
Op 6 en 7 juni wil ik meedoen aan het NK Masters. Deze keer is het in Vught. Wat belangrijk is is de dopingcertificaten. Je moet brons en zilver maken. Het gaat over de gevolgen van doping. Als je het gebruikt en ze betrappen je mag je je sport niet meer uitoefenen voor een paar jaar maar je mag ook niet meer op andere verenigingen. Doping kan in medicijnen van de dokter zitten, maar ook in buitenlands vlees. Ik die speciale sportrepen zit niks maar je hebt ook pillen en poeders van de sportschool. Daar moet je wel voor uitkijken want die kunnen zomaar spierversterkende middelen bevatten.
Uiteraard mag je niet in doping handelen of anderen doping adviseren.Mijn inschrijving en certificaten heb ik naar de atletiekbond gestuurd. Dan kan ik lekker meedoen.

Reacties
Een reactie posten