NK masters

 Op 6 en 7 juni wil ik meedoen aan het  NK Masters. Deze keer is het in Vught. Wat belangrijk is  is de dopingcertificaten. Je moet brons en zilver maken. Het gaat over de gevolgen van doping. Als je het gebruikt en ze betrappen je mag je je sport niet meer uitoefenen voor een paar jaar maar je mag ook niet meer op andere verenigingen. Doping kan in medicijnen van de dokter zitten, maar ook in buitenlands vlees. Ik die speciale sportrepen zit niks maar je hebt ook pillen en poeders van de sportschool. Daar moet je wel voor uitkijken want die kunnen  zomaar spierversterkende middelen bevatten.

Uiteraard mag je niet in doping handelen of anderen  doping adviseren.Mijn inschrijving en certificaten heb ik naar de atletiekbond gestuurd. Dan kan ik lekker meedoen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede