Naar het strand

 Een hele tijd geleden  was het warm toen ik naar de kinderen ging. Diego en zijn vriendin  konden tien allebei autorijden dus die schakelden we ook in. We reden naar het strand van Kijkduin. Daar gingen we het strand op.We hadden een paar kinderen mee die hun zwemdiploma nog niet hadden maar die kregen zwemvestjes aan. We hadden ook de oudere kinderen aan de jongere kinderen gekoppeld en zo mochten niet richting zee zonder iemand van ons.

Ze hebben zich echt vermaakt.  Het leukste vonden ze kastelen  maken . Ze hebben eerst een kasteel gebouwd op het strand. Toen vertelde ik mijn idee: druipkastelen bouwen.

Dat vonden de kinderen geweldig dus ze schepten zand in hun emmertje en deden er zeewater bij en daar gingen ze. Wat is het heerlijk om met je handen in de modder te zitten. Eerst lukte het niet maar namate de kinderen meer geduld kregen ging het steeds beter.  Voordat we weer naar huis gingen hadden ze allemaal wel iets staan.





Foto´s zijn niet door mij gemaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede