Madurodam
We waren met Pasen in Madurodam. We gingen om een uur of 11 weg. We waren er om een uur of 1. We aten eerst ons lunchpakket op en toen gingen we kijken. Er was een spel in Madurodam. Je moest paaseieren zoeken en dat ei had een letter. Met die letters moest je een woord maken. We gingen ook meteen de attracties in. Zo gingen we in het huis van George Maduro en hoorden daar zijn levensverhaal als verzetsheld en de reden dat Madurodam bestaat: het is een monument ter ere van George Maduro. We liepen langs de gebouwtjes en vonden na lang speuren 9 van de 10 eieren. Ik luisterde een letter af en ik gaf een tip aan een mevrouw die het voor haar zoontje aan het zoeken was. Inderdaad, de tocht was veel te moeilijk voor kinderen. Volwassenen hadden er nog moeite mee. We gingen ook in de Hollandse Meesters en de Waterwolf. Daar lag geen ei.Wel buiten. De laatste attractie was een nieuwe. Hij heette de Windjager en daarin kon je met een karretje in. Het was echt spectaculair mooi. Je zag alles wat met wind te maken had.
Met al die attracties en het paaseierenspel heb je echt wel een dag nodig om alles te zien, Als je met kinderen gaat heb je helemaal een dag nodig want er zijn 4 mooie speeltuinen. Een zandspeeltuin, een waterspeeltuin, trampolines en een Johan Cruijff
voetbalveldje. Er is nog genoeg te eten en te drinken.Kortom een mooi park om er eens heen te gaan




Reacties
Een reactie posten