leerdoelen
Voor mijn opleiding onderwijsassistente moest ik leerdoelen SMART benoemen maar dat vond ik moeilijk.
Dus heb ik de functieomschrijving van onderwijsassistente gepakt en daar mijn doelen vandaan gehaald. Ook heb ik die periode geoefend met:
Een oudergesprek voeren
Leerlijnen doorspitten.
Een kind met een behoefte geobserveerd.
Ik heb ook een les gegeven in de klas
En ik heb een verdieping gemaakt op de lesmethode
Ik heb ook aan mijn zelfverzekerdheid gewerkt
Ik heb de periode in een keer gehaald

Reacties
Een reactie posten