examen communicatie

 Bij het  vak communicatie  had is eindopdrachten als examen.

Ik heb 3 opdrachten gemaakt. Die bestonden uit het maken van een casus. En als ik die met een voldoende afsloot was ik geslaagd voor het vak. 

De toetsen waren een interview, een gesprek nabootsen en  iets hoe je feedback  geeft.

Ik haalde een 10 , een 8,7 en een 10. Gemiddeld was dat meer dan een 9  dus ik was dik geslaagd.

Alles wat ik geleerd heb bij communicatie heb ik beschreven in mijn blogs.


Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede