examen communicatie
Bij het vak communicatie had is eindopdrachten als examen.
Ik heb 3 opdrachten gemaakt. Die bestonden uit het maken van een casus. En als ik die met een voldoende afsloot was ik geslaagd voor het vak.
De toetsen waren een interview, een gesprek nabootsen en iets hoe je feedback geeft.
Ik haalde een 10 , een 8,7 en een 10. Gemiddeld was dat meer dan een 9 dus ik was dik geslaagd.
Alles wat ik geleerd heb bij communicatie heb ik beschreven in mijn blogs.

Reacties
Een reactie posten