De stad

We waren in maart weer een keer naar de stad gegaan. We hadden niet echt iets nodig maar we gaan altijd iets bij het Arendsnest drinken.  Deze keer wilden  wij onszelf verwennen en namen we er een gebakje bij. Het was een merengue-gebakje. we besloten er allebei een te nemen en wat was hij lekker. We doen dit echt  nooit, misschien genoten we er daarom zo van.

Daarna gingen we door de stad lopen. we liepen M&S mode binnen. daar zagen we dat er maat 38 hing . dat vind ik fijn want M&S heeft echt hele leuke kleren. Ee keken ook nog binnen bij Cecil. Dat vindne wij ook erg mooi. Toen we de kleren hadden bekeken liepen  we naar de HEMA. We hadden lege eieren nodig voor een spel dat ik aan het maken was. ze hadden de eieren.



We liepen nog een stuk door en kwamen bij de boekenvoordeel. Daar lag het spel Hitster. Dan moetje nummers raden. Er lagen allerlei genres. We gingen ook nog even ons licht opsteken bij een telefoonzaak want ik wilde een andere omdat deze telefoon het niet meer  zo goed deed.  De verkoper liet wat mooie telefoons zien en legde ook uit wat mijn voordelen waren bij hun abonnement.Ik zou dan Netflix  kunnen nemen. Ik ging er over nadenken. We gingen naar de auto terug en liepen even langs de action en de Jumbo. Toen we boven kwamen in de parkeergarage van de Jumbo zagen we een nieuwe winkel: Die Grenze. Daar hadden ze allemaal spullen die net iets anders waren dan in Nederland. Ze stuntten met de prijzen.Bijvoorbeeld 4 rollen beschuit voor 1 euro. Toen we dat gekocht hadden gingen we echt naar huis.

Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede