cap versieren
De kinderen vonden hun caps een beetje saai dus wilden ze hem wat opfleuren We hadden dingetjes bij de action, Hema en de Xenos gehaald.
Er zaten veel diamantjes bij want de kinderen hielden van Blinbling. Ze deden de voorkant met de diamantjes. We hadden ook nog een soort 3D stickers. De jongens wilden dino´s en de meiden hartjes.Die plakten ze onder andere op de klep van de cap. Ze hadden op de dino, hartjes en unicorns nog oogjes of bloemetjes geplakt.
Op de zijkant van de cap plakten ze de naam van hun lievelingspaard of pony.
OP de achterkant plakten ze hun naam of in ieder geval hun initialen. En ze versierden die ook.
Aan de andere kant plakten ze ook nog leuke stickers. Ze maakten bloemetjes, hertjes regenbogen en dino´s.
Ze hadden nu een unieke cap. Ze wildende zweep ook pimpen maar dat doen we
een andere keer

Reacties
Een reactie posten