bibliotheek

 Ik ga graag naar de bibliotheek. Ik houd van lezen en ik lees het liefst papieren boeken. Als ik in de bieb kom  ga ik eerst mijn boeken omruilen en daarna ga ik nieuwe boeken zoeken. Ik kijk dan uitgebreid op de computer wat ik wil hebben. Dan ga ik aan de slag. Ik haal de boeken op. Als ik ze heb afgestempeld ga ik lezen met een kop koffie erbij. Sommige mensen worden rustig van yoga of tv kijken. Als ik rust nodig heb ga ik naar de bieb en ga daar rustig zitten en lees een boek of een tijdschrift. Na een half uur ben ik helemaal opgeknapt en kan ik er weer tegenaan. In de bieb i  Oosterhout  kun je ook boeken kopen. Ik kijk altijd of er iets tussen zit. Er zijn ook spelletjes in de bieb. Laatst kwam ik iemand tegen in de bieb die ook kon schaken. Ik heb een potje met hem geschaakt. Hij was helaas zo goed dat ik zwaar verloor.




Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede