angerstein
Ik heb en opleiding bij de Loi gedaan als gespecialiseerd pedagogisch medewerker. Ik leerde daarbij uit de boeken van Angerstein. Dat werkte zo: Je had een boek en bij dat boek hoorde een licentie. Dan leerde ik de stof uit het boek en maakte de vragen online. Dan kon je het meteen nakijken of het goed was. Je kunt het ook volledig digitaal doen maar ik leer liever uit papieren boeken.
Ik wil via Angerstein nog het keuzevak VVE en Nederlands 4F gaan doen.

Reacties
Een reactie posten