angerstein

 Ik heb en opleiding bij de Loi gedaan als gespecialiseerd pedagogisch medewerker. Ik leerde daarbij uit de boeken van Angerstein. Dat werkte zo: Je had een boek en bij dat boek hoorde een licentie. Dan leerde ik de stof uit het boek en maakte de vragen online. Dan kon je het meteen nakijken of het  goed was. Je kunt het ook volledig digitaal doen maar ik leer liever uit papieren boeken.

Ik wil via Angerstein nog  het  keuzevak VVE en Nederlands 4F  gaan doen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede