AD PEP
Ik had wat vragen.
Ga je met je schaal omhoog als je AD PEP hebt gedaan?
heeft het meerwaarde op de opleiding onderwijsassistente?
Kun je met onderwijsassistente 4 een verkorte pabo doen via de AD PEP?
Iemand die zonder AD PEP leraarondersteuner B was heeft een hogere schaal als iemand die leraarondersteuner A is.
En diploma betekent niet direct loonsverhoging. Het ligt ook aan je takenpakket om meer betaald te krijgen. Soms moet je solliciteren op je functie.
Met de opleiding onderwijsassistente/leraarondersteuner ga je sneller door je stage heen omdat je een bak ervaring hebt.

Reacties
Een reactie posten