AD PEP

Ik had  wat vragen.

Ga je met je schaal omhoog als je AD PEP hebt gedaan?

heeft het meerwaarde op de opleiding onderwijsassistente?

Kun je  met  onderwijsassistente  4 een verkorte pabo doen via de AD PEP?


Iemand die zonder AD PEP leraarondersteuner B was heeft een hogere schaal als  iemand die leraarondersteuner A is.
En diploma betekent niet  direct loonsverhoging. Het ligt ook aan je takenpakket om meer betaald te krijgen. Soms moet je solliciteren op je functie.

Met de opleiding onderwijsassistente/leraarondersteuner  ga je sneller door je stage heen omdat je een bak ervaring hebt.
Als je AD-PEP hebt gedaan ben je leraarondersteuner B.

Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede