vervelen
De kinderen vervelen zich snel..ze hebben volop dingen om te doen maar ze hangen het liefst voor de tv,tablet of telefoon. Of ze vervelen elkaar. Als ik in het gezin kom vragen ze,; wat gaan we doen? Deze keer zei ik bedenk maar iets en vermaak mij maar. Daar konden ze niet veel mee maar toen kwam een van de kinderen met een memoriespel naar mij toe. De andere kinderen waren samen aan het bouwen. De pubers gingen aan hun huiswerk. Ik heb nog geholpen met een tekenopdracht.
Het was voor mij gemakkelijk en de kinderen hadden toch een fijne middag.
Reacties
Een reactie posten