texel
Ieder jaar gaan wij naar Texel. We moeten met de boot over maar als we er dan zijn kan het feest beginnen. Als we 2 dagen gaan doen we de ene dag het deel van De Krim en de Vuurtoren. We eten dan in het hotel. De tweede dag gaan we dan eerst in het hotel ontbijten. Dan gaan we de plaatsjes De Koog, Den Burg en Oude schild doen. We eten kan kibbeling en gaan dan met de boot weer terug naar huis.
Texel is een plaats waar we minstens
een keer per jaar naartoe gaan .

-1.jpg)



Reacties
Een reactie posten