texel

 Ieder jaar gaan wij naar Texel. We moeten met de boot over maar als we er dan zijn kan het feest  beginnen. Als we 2 dagen gaan doen we de ene dag het deel van  De Krim en de Vuurtoren. We eten dan in het hotel. De tweede dag gaan we  dan eerst in  het hotel ontbijten. Dan  gaan we de plaatsjes De Koog, Den Burg en Oude schild doen. We eten kan kibbeling en gaan dan met de boot weer terug naar huis.

Texel is een plaats waar we minstens






een keer per jaar naartoe gaan .

Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede