koningsdag


Vandaag was het Koningsdag. We waren vrij dus sliepen we uit. Na een paar klusjes  gingen we de hond uitlaten en daarna eten . 
Toen gingen we naar de koningsmarkt. Het was er nog steeds druk. We gingen na een rondje wat drinken en daarna gingen we naar het tuincentrum. Daar kochten we plantjes. We deden daar een tweede bakje en toen gjngen we naar huis. We hebben geen zin om te koken dus we haalden friet. Als toetje aten we een koningspudding. We keken naar Cees van der Spek die weer verschrikkelijke oplichters ontmaskerde.





Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede