Ik ga 24 mei meedoen aan de Haagse Beemdenloop. Ik ga de 5 kilometer lopen. Hieraan mogen ook powerwalkers en kangoojumpers meedoen dus ik zal die zeker wel aankunnen. Als de Kaaienloop is gelukt kan ik dit ook wel. Als het warmer dan 26 graden is ga ik er nog wel even over nadenken. We hebben een chip aan waardoor je prestaties worden geregistreerd. Na de 1 en de 3 kilometer is er een waterpost. Die bestaan uit sponzen en bekertjes water. We moeten alles wel netjes weggooien. Bij deze wedstrijd is het belangrijk dat je de snelle lopers niet hindert.
Het parcours gaat zo: de eerste ronde van 4 kilometer gaat langs de Asterdplas en de tweede ronde gaat een rondje om de sportvelden. Dan ben je klaar. Ik heb opgegeven dat ik een medaille wil. We starten om kwart voor vier.

Reacties
Een reactie posten