communicatie

Ik heb bij communicatie veel geleerd. Hoe je feedback krijgt en geeft. Hoe je met iemand praat zonder ruis. Hoe je mensen advies geeft en motiveert om dingen te doen. Ik heb ook geleerd over hoe je mensen op dingen aanspreekt en hoe je slecht nieus brengt.
Ik heb veel voorbeelden gezien over hoe het moet maar ook hoe het niet moet.

Reacties

Populaire posts van deze blog

rekenen met het bareka-muurtje

weekendje Apeldoorn

de leystede