Broodje hamburger
Ik had vandaag een drukke dag op school. Ik begon om half 8 en zette alles van mijn werk klaar. Daarna nam ik een koffie en kwamen de kinderen binnen. Ik had vandaag heel veel Bouw maar ook een beetje lezen. Er waren ook veel zieken dus kon ik wat extra bouw doen wat ik anders vrijdag gedaan zou hebben. Na school drink ik met de collega´s koffie en keek ik de leesschriftjes van de kinderen na. Ik deelde veel stickers uit want ze hadden netjes gewerkt. Na school deden we een bakje en vond ik dat ik een broodje hamburger had verdiend. Dat is een van mijn lievelingsgerechten.
In de avond zouden we een thuispathe doen maar dat verzetten we naar zaterdag. Er is te veel leuks te zien op tv.

Reacties
Een reactie posten