werpfestival dongen

 Heel vaak doe ik aan een werpmeerkamp mee. Ik vind werpen de mooiste tak van atletiek hoewel het niet..  mijn hoofdnummer is. De fijnste wedstrijd die ik in dongen had was een wedstrijd waaraan Rene en Ingrid nog aan meededen. Het was voor hen het laatste seizoen. Rene ging zwemmen en Ingrid wed ziek en overleed. Ik heb alleen ,aa goede herinneringen aan haar.



Tijdens de wedstrijd begon ik met  speer. Dat  vind ik het moeilijkse onderdeel. Ik wierp toen ook nog met de 600, wat erg zwaar was. Daarna at ik een broodje samen met Rene, Ingrid en Mies en toen gingen we verder met de  kogel. Dat ging aardig, een worp was bijna 5 meter.



Tot slot gingen we nog discuswerpen en bij die wedstrijd zaten Rene, Albert, Ingrid en ik samen in de wedstrijd. Dat was  een mooie wedstrijd en ik denk er soms nog aan terug.



Misschien ga ik bij Mies trainen met het werpen maar dat moet ik nog bekijken.






Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag