Britt Dekker

 Het eerste wat ik van Britt Dekker zag was het programma Echte meisjes in de jungle. Het programma was niet echt mijn ding en haar nummer Fucking Vet al helemaal niet. Kortom: ik vond het niet de moeite waard haar te volgen.



Totdat ik in 2018 meedeed aan een Para dressuurwedstrijd. Britt Dekker was daar jury. Ik reed op een erg leuke haflinger, een paardje dat mensen graag uitprobeerde. Ik de ochtend was ze erg braaf en de proef ging fantastisch.

 In de middag was er al iemand gevallen en toen in de bak in ging voor mijn proef stonden de juryleden nog even bij de bak te praten. De pony werd de  bak in geleid en toen ging hij bokken. Zodra dat gebeurde  zag ik Britt over de bakrand heen springen. Ik kreeg mijn pony weer rustig maar daarna  begon hij weer te bokken en probeerde weg te rennen. Ik trok zijn hoofd omhoog en stuurde hem op de volte terwijl ik iets zei van :''Nee, niks daarvan". De pony stopte en Britt kwam naar mij toe en zei: "" Wat ben jij leuk, een echte verschijning. Natuurlijk mag hij dit niet, niks daarvan"". Ik reed de proef en hij ging prima. Toen ik  het paardje in de stal afzadelde, besefte ik dat Britt hij wilde helpen, toen mijn paard ging bokken. Wat een aardige vrouw! Vanaf dat moment volg ik Britt Dekker.







Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag