veel op een dag

 Op 6 juni 2024 gebeurde er heel veel. 

Allereerst werd mijn moeder geopereerd,ze kreeg een nieuwe knie. Verder waren de verkiezingen er en ik moest gaan stemmen. En we gingen naar de Fortunite Sons.

De operatie van mijn moeder was goed gelukt, al moet je een revalidatieproces nooit onderschatten. 

Ik ben die dag uiteraard gewoon gaan werken en dat verliep prima.

Na het werk ben ik eerst langs de baam gegaan om te trainen, tempotrainingen doe ik liever daar. Daarna zijn we naar de visboer geweest voor een slibtongetje. We aten er aardappels, broccoli en worteltjes bij. Het toetje waa yoghurt met een lepel jam.

Daarna moesten we nog gaan stemmen. Gelukkig verliep dat voorspoedig.

Toen snel naar de schouwburg voor The Fortunite Sons. Het was echt fantastisch en ik heb genoten. Ze speelden al hun hits en vertelden hun prachtige succesverhaal. Na afloop kreeg ik een boks van de zanger. Maar die kerel is wel 2 meter groot en hij bokste best wel hard. Maar goed, het was een goede show en misschien gaan we later nog wel een keer.




Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag