help de tijger het water over

Ik wilde met de kinderen vandaag weer eens gaan buitenspelen. Ik vertelde de kinderen een verhaal over Bagheers, de zwarte panter uit Junglebook dat hij eens naar de overkant wilden maar niet over het water durfde. En hij wilde zo graag de andere kant eens bekijken. Hoe  komt  dat? vroeg ik. ¨Katten zijn   bang voor water, ¨ zei Sergio. ¨een panter is familie van de kat¨ zei ik. 


Nou hebben de kinderen een bouwpakket met bamboestokken en elastieken. Die waren zo gepakt.


Met de stokken en elastieken hebben de kinderen een brug gebouwd over de sloot aan de kant van de weg. De sloot stond droog en anders was ik er ook bij om ervoor de kinderen er vandaan te houden. de kinderen maakten eest piramides van de stokken en die knoopten ze aan elkaar . De brug zetten ze over de sloot heen en de pandaknuffel kon er over heen. We hebben er ook foto´s van gemaakt. Maar ik mag geen foto´s van de oppaskinderen publiceren, ik mag wel een tekening van hen maken.


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag