singelloop

 Iedere eerste  zondag van oktober is  het de singelloop. in Breda.Dat is altijd een groot feest  en ik vind het de mooiste hardloopwedstrijd van het jaar.Dat komt omdat ik dan mijn enige 10 kilometer loop. Daar langs de singels van Breda is de enige plaats waar dat lukt. Overal langs de kant spelen er bandjes en staan er mensen te juichen en bekertjes water te geven. 


En ook al kan ik eigenlijk geen 10 kilometer lopen, daar houd ik het vol, omdat iedereen je aanmoedigt en roept : kom op, nog een klein stukje en dat helpt.

Als ik dan de Haltstraat inloop weet ik dat ik het gehaald heb en dan is het laatste stuk naar de finish zo fantastisch dat ik er nog weken van kan nagenieten!

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag