goodybag

Ik ben ooit op Horse Event geweest in Deurne. Daar kun je naar shows,clinics en cursussen kijken.Op Horse Event heb je ook een strodorp waar je allerlei dingen kunt kopen.
Bij een paardenvoerstand kreeg ik een tasje met vier verschillende soorten voer. Ieder voer had zijn eigen doel.
. Toen kwam ik bij een paardentandarts. Daar kreeg ik een paar kiezen van een aftands paard.
Toen liep ik langs de stand van Pieternel Elsen ,dat is een dierenschilder. Ze schildert meestal paarden maar soms ook andere dieren. Soms schildert ze uur haat hoofd maar meestal schildert ze paarden na van de paarden die de mensen meebrengen.
Het was echt een mooie dag 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag