voorbereiding van het EK

Ik zit nu op het ek masters in Italië. 
Allereerst was ik heel blij maar al snel besefte ik dat er wat geregeld moest worden. De vlucht en de verblijfplaats bijvoorbeeld.
 En ik moest ineens veel oefenwedstrijden lopen. Mijn kleren moesten worden geregeld verzekeringen en ga zo maar door. Gelukkig kregen we na de eerste stress veel hulp en ineens was het allemaal geregeld. WeesIk was trouwens wel heel blij dat ik naar mijn werk was die eerste drie en een halve week. Ik had een vol rooster waar nieuwe uitdagingen inzaten waar ik me ik moest verdiepen.Nu ik op het ek de eerste wedstrijd had gelopen was ik wel opgelucht. Ik heb de spanning er een beetje afgelopen en langzaam kom ik tot rust. Want wat waren het gekke spannende weken!

Reacties

Populaire posts van deze blog

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag