oosterhout

 deze vakantie zijn we weer naar de stad geweest.

We gingen eerst  lunchen, dat wil zeggen een kopje koffie met een worstenbroodje. Dat was lekker. Toen  we  gegeten hadden gingen we naar ms mode. Ik ging daar ideeën opdoen, De kleren in die winkel zijn heel mooi maar te groot voor mij. Toen we uitgekeken waren liepen we door naar andere winkels, onderandel de boekhandel. Daar stond een boekje om Italiaans te leren. Dat kan ik wel gebruiken als ik naar pescara mag. 


Er stond ook een spelletje  Diederik Drol.Het hondje leek een beetje op Pukkie.  Ik  koche nog een boekje en ging kijken  voor airpods.We liepen door naar  MadHat waar we  koffie gingen drinken. 


Ik kleedde me om en ging rennend naar huis

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag