Nederlandse kampioenschappen

Drie weken geleden waren de Nederlandse Kampioenschappen bij Sprint Breda. Er was voor ipv atleten een mogelijkheid om een 100 en een 800 meter te lopen. Maar dat was niet het mooiste van die wedstrijd. De absolute ster van de wedstrijd was Nadine Broersen.
 Nou ben ik altijd al wel een fan van haar geweest. Ze doet het goed op de meerkamp hoewel ze de laatste jaren gekweld werd door blessures. Verder is ze heel aardig. Toen ik haar een keer verteld had dat ik een fan van haar was, kwam ze de wedstrijd erna naar mij toe en vroeg belangstellend wat ik ging doen.
Deze Nederlandse kampioenschappen liet ze haar absolute klasse zien. Na vele blessures en nadat ze een kind had gekregen ging ze het naar eigen zeggen kijken of ze het nog kon.
Of ze het kon: ze werd Nederlands Kampioen 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag