junglemuziek


Ik at net de kinderen ' s morgens buiten.. Het was nog vroeg en erg stil. Erg stil vonden de kinderen. Mag de muziek aan vroegen ze. Dan mocht niet want het was zo lekker stil.  Jullie mogen wel muziek maken zei ik. Ze gingen eerst googrlen en vonden de muziekstijl  jungle. Jungle is een hardcore stijl uit de jaren 90. Nou  in die herrie had ik helemaal geen zin dus dat moesten ze meteen afzetten. Ze vonden het toch niet mooi zeiden ze.
 Toen zei Diego dat  hij nog een cover zocht voor een optreden. Hij zit op de Herman Brood Academy.  The lion sleeps tonight riepen ze. De muziek werd erbij gezocht en ze gingen aan het werk.tenminste Diego werkte en de kinderen keken totdat Diego een idee ik kreeg: Lucia, kun jij de backing vocals doen?  Lucia kan echt goed zingen  dus zij wilde dat wel. We namen een demo op. Toen die eenmaal stond was de dag om.
En het verhaal liep zo af: Diego nam de demo  mee naar school en Lucia mocht mee naar school net Diego om de cover op te nemen. Cijfer :9. en een optreden voor Lucia samen met Diego. Dit was 3 jaar geleden. Lucia was 9 jaar op dat moment...

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag