Zome ravondloop in Rijen






 Vorige week  ging ik de eerste zomeravondloop  doen van het  seizoen. Het was een lange. Eerst haalde ik mijn startnummer op, speldde dat op en liep naar de start.  we begonnen eerst  een heel stuk rechtdoor op een hard pad. Het  was het  voormalige  Surae gebied. We liepen tot het  boswachterijhuis, war nu Beum heet. Ik was trouwens blij dat ik geen runderen tegenkwam want ik vind die beesten echt eng. We  sloegen toen rechtsaf de Bokkeweidreef in. Toen liep ik een stuk bospad in. Het  glooide een beetje en zaten wat kuiltjes  en stronkjes in.  Ik moest  dus echt oppassen want ik wilde geen blessure. Een man vroeg of ik het  zwaar vond maar ik zei dat  hat eigenlijk wel meeviel. Ik genoot van de route. Aan het  einde van dat pad had ik een  heerlijk vlak stuk over de Vijfeikenweg en de mevrouw op de fiets achter mij begon met  mij te praten. Dat  vond ik wel  fijn, zo kon ik wat ontspannen lopen. Ik  liep op mijn gemakje in een tempo over het  fietspad richting het  eindpunt  dacht ik maar dat was niet waar, Bij de  Suraeweg moest ik weer het bos  in om zo naar   Spiridon toe te lopen. Ik wist wel dat ik het zou halen dus liep ik In hetzelfde tempo door. Toen ik eenmaal op het  asfalt was trok ik een sprintje naar de finish waar ik met applaus werd ontvangen. Op de tijd ben ik niet echt trots maar ik weet  dat er nog een lange weg te gaan is om een snelle 10mkilometer te lopen. Maar ik train met veel discipline  dus dat komt wel goed. De mensen van Spiridon hadden zoveel respect dat ik gratis wat te drinken  kreeg voordat ik naar huis ging,



Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag