ijsblok en kanpvuur

Ik had voor de kinderen weer wat leuks georganiseerd. Ik had wat kleine dingetjes van plastic gekocht zoals geduldspelletjes,rolletjes,gummetjes en stuiterballetjes. Die gooide ik in een bak water en stopte het in de grote vriezer. Het bleef een paar dagen daar liggen en toen ik kwam zorgde ik dat ik de bak had losgeweekt.
De kinderen mochten de dingetjes eruit hakken. Dat was heel leuk maar koud. Gelukkig was het die dag heel warm. Na een uur bikken hadden ze alle speeltjes eruit gehaald.
We moesten nog middageten dus Diego had het vuur voor mij aangemaakt. De kinderen gingen eerst het deeg maken en daarna bij het je kampvuur hun eigen brood bakken. Het was soms wel een beetje aangebrand maar dat hoort erbij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag