baanwedstrijd spiridon

Op 8 juli deed ik mee aan een baanwedstrijd. Het was een klassieke pupillen meerkamp met hoogspringen,balwerpen,een 60 meter en een 1000 meter. 
Sebastiaan had weer gewonnen. Ikzelf wilde de 600 en de 1000 meter lopen. Het werd die dag 34 graden dus ik deed alleen de 1000 meter. Ze waren mijn startnummer kwijt. Ik had geluk dat de wedstrijd later begon. We liepen net naar de start toen Sebastiaan,Isabelle  en mile met mijn nummer aan kwamen.
 Ik gaf ze een high five en liep naar start . We werden nog geïnstrueerd dat we het echt rustig aan moesten doen en toen werden we weggestart. Het eerste stuk van de wedstrijd liep ik vrij rustig.ik wilde kijken hoe mijn lichaam erop reageerde. Het ging goed dus na een rondje ging ik iets opbouwen. De laatste ronde zag ik dat mijn tijd er prima uitzag dus ben ik gaan sprinten. Toen ik de laatste bocht doorkwam zou het erom gehouden hebben dat ik onder 6 uit zou komen maar 30,meter voor het einde kreeg ik het echt heel heet en durfde de supereindsprint niet aan. 
Ik had toch een dijk van een pr en dat bij 34 graden.Ik weet goed verzorgd met sponzen.Ik at mijn broodje en dronk mijn water en toen gingen we naar de ijsboerderij om af te koelen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag