weer een middagje in oosterhout

 Het  was hard nodig dat ik boodschappen ging doen in de  stad want ik had een nieuwe jas nodig. En ik heb er een gebonden. Een hele mooie oranje/bruine jas voor her  voorjaar en het najaar in ieder geval  als het  tussen de 15 en de 20 graden buiten is.


We gingen nog naar de HEMA om bij de struktuurspullen te kijken voor mijn collega. Ik heb nog een agenda  voor volgend jaar gekocht, een formule 1 agenda. in de agenda staat heel veel info over alles wat met de formule 1 te maken heeft. Ik vind dat heel leuk en interessant. We liepen naar de schoenenzaak maar die ws weg, jammer want het  zijn aardige mensen en de schoenen zaten fijn.


Toen liepen we door naar de sportzaak want ik wilde een nieuwe knieband want tegenwoordig ren ik ook zelfstandig 's avonds als ik zin heb en dan heb ik goede ondersteuning  nodig. Toen was het tijd om wat te gaan drinken bij Mad hat. Dat is een zaakje waar vrienden van mij  vaak komen. ik nam een koffie en Carla een cappuccino. Je hebt daar veel soorten koffie en thee met een soort bubbels maar dat lijkt me heel erg vies. Na de koffie drinken we een smoothie. Ik had aardbei/banaan maar wat was dat heerlijk! ik weet zeker dat ik die smoothies nog een keer ga uitproberen!


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag