salades

 Soms aan het einde van het schooljaar is het heel erg druk. Invallen, werk afronden grote wedstrijden zoals NK's en eindoptredens van mijn bandjes.

Verder  had ik de  laatste tijd veel last van hooikoorts en daar word je moe van. Ook was het  afgelopen bloedheet , het was boven de 30 graden.


Vandaag heb ik heel veel achterstallig werk ingehaald en ingevallen.  Ook hen ik huishoudelijk werk ingehaald. Ik moest   binnen nat afdoen en ik heb de ramen buiten gezeemd. Dat was van vorige week blijven liggen vanwege de hitte.

Ik heb gisteren niet gekookt maar gewoon lekkere kip/appel salade gekocht. 


Na het eten ben ik nog gaan trainen. Ik deed  4x3 met  2 minuten pauze. Toen ging ik nog naar de jazzworkshop. Na de  jazz workshop las ik nog over de praktjk  van ondernemend gedrag. Moet ik  bij MidZuid zijn denk ik. 

Moe van deze drukke dag  rolde ik in mijn bed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag