onk vught

Op 4juni deed ik mee aan het onk atletiek voor aangepaste sporten.
Ik deed mee aan de 1500 meter en de 800 meter. Ook deed ik mee aan de werpdriekamp..
Aan het begin van de dag moet je altijd lang wachten want je moet er anderhalf uur van te voren zijn. We dronken koffie en kletsen met andere atleten en trainers.
Om 11 uur begonnen we met discus. Ik haalde net het podium niet. Toen ging ik eten en me voorbereiden op wat komen ging: de middellange afstanden. Ik had ook nog twee werpnummers.
 Allereerst kogelstoten. Dat ging niet zo goed maar ik focuste op de 800 meter. Die was sneller dan in Apeldoorn en ik heb vooral genoten van de wedstrijd. Ik was wel moe en ik had geen zin meer in kogelstoten dus ik ben op n het bankje blijven zitten om bij te komen.
 Een half uur later moest ik speerwerpen. Ik had die tijd ook de 1500 meter. Er stak een windje op wat ik wel erg lekker vond. Ik had het meteen niet zo warm meer. Ik liep die 1500 niet zo snel naar ik ging voor genieten en uitlopen. Ik mocht twee zilveren medailles mee naar huis nemen en een leuke ervaring.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag