kerstontbijt en sneeuwpopaankleedestafette in de zomer

De kinderen hadden vakantie en wilden uitslapen. Ze lagen nog in bed toen ik kwam. Ik besloot een ontbijtje klaar te maken zoals een kerstontbijt. Ik  had nog kersthagel en kerstkransjes die nog goed waren. Ik ging de broodjes bakken,maakte verse jus d' orange uitpersen en de tafel gezellig dekken met kaarsjes. Ik zette kerstmuziek op en daar kwamen de eerste naar beneden.  Het klinkt allemaal een beetje gek maar de kinderen wilden dit een keer. Toen iedereen beneden was las ik het kerstverhaal voor. Toen gingen we met zijn allen lekker eten. Na het eten wilden ze het meisje met de zwavelstokjes nog horen.
Toen zette in a Christmas carol op terwijl ik opruimde.

In de middag deden we de sneeuwpopaankleedestafette. De kinderen gooiden in de beurt met de dobbelsteen. Als iemand zes gooide moest hij  vliegensvlug een witte broek,trui aantrekken,de hoed opzetten.een sjaal omdoen de wortelneus opzetten en ijs gaan eten. Het spel was afgelopen toen het ijs weg was.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag