lopen met een schema

Ik train technisch op Scorpio maar ik loop daarnaast ook nog hard. Dat doe ik met behulp van een schema.
Als ik zelfstandig loop volg ik de 3 kilometer schema's. Die kan ik zeker aan en dan weet ik dat er niet zoveel kan gebeuren. Ik loop meestal van Scorpio naar Carla of van huis naar Den Hout of naar Hoge Zwaluwe.
Het schema van morgen bijvoorbeeld is 35 minuten trainen. Ik begin met 9 minuten wandelen dan achtereenvolgens 2-6-4-6 minuten hard en dan 2minuten wandelen.
Nu heb ik nog spierpijn maar dat kan ik eruit fietsen bij de fysiotherapeut de dag erop.
Ik hoop dat ik sneller, slanker en zelfverzekerder door het lopen word. Fijn is het wel. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag