de Kaaienloop

Ik heb een stevige blessure gehad. Ik had al mijn elkelbanden zwaar gekneusd en kon in april pas weer gaan trainen.
Nu heb ik inmiddels trainingsschema waar ik me aan houd en dat gaat goed.
Afgelopen zaterdag ging ik de uitdaging van de Kaaienloop aan. Het was niet gemakkelijk maar ik had me goed voorbereid. Ik had met het lopen wel wat pijntjes maar niet op de plek van mijn blessure. Gewoon spierpijn.
Maar ik ging meedoen. Met muziek op deze keer. Mijn doel was 5 kilometer in drie kwartier te lopen. En het lukte. Maar ik heb niet alles gegeven. Ik was nog te bang voor een blessure.
Dus heb ik het op mijn gemak gedaan. Hèt eerste rondje ging perfect. Het tweede rondje minder maar het was fijn om weer een vijf kilometer te lopen. Over een paar weer.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag