spiridon cross


Een paar jaar geleden deed ik mee aan de  Spiridoncross. De  Spiridoncross is een echte cross. Het parcours ligt achter het clubgebouw De Aanloop op een licht heuvelachtig parcours door de boswachterij Dorst. Door de  leemgrond op het terrein en de heuvels en de soms rulle bospaden is  het parcours een uitdaging.



Het  was koud. Het  had  gevroren die nacht. Ik was er met mijn pupillen. Zelf  deed ik ook mee en de aangepaste sporten mochten beginnen dus ik had eerst  mijn wedstrijd. Ik liep wel in met  mijn kinderen.



Het  was wel fijn om te beginnen, de ondergrond  was nog niet  ingetrapt door de lopers. Ik werd uiteindelijk derde en bleef mijn belangrijkste concurrente voor.

Toen werd het  tijd voor de pupillen. wij hebben een talentje in de groep die alle crossen wint die hij loopt. Deze keer ook weer. 



Er was om 12 uur ook nog een estafette. Dat was 4x 500 meter. Die deed ik niet mee maar dat is wel een leuke wedstrijd als je team hebt.


Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag