waspikse stratenloop

In Waspik is ieder jaar een stratenloop. Je kunt kiezen tussen de 2,5km, de 5 km en de 10. Ik loop meestal de vijf. Ik vind het heerlijk om lekker buiten te rennen.
De eerste wedstrijd zal ik nooit vergeten. Tijdens de tweede ronde kreeg ik een jichtaanval en ik moest nog ongeveer een kilometer lopen. 
Ik wist niet hoe ik het had en ik liep beurtelings in het gras en op het fietspad. Maar ik haalde het. De sportjournalist riep: nog een klein stukje!
Ik haalde het en moest echt bijkomen met een kopje thee en een worstenbroodje. Ik heb nog 2 weken last gehad van die jicht. 



Toen ik kerstvakantie kreeg was het gelukkig wel over.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag