onderwijsassistente met conciergetaken?

Ik las laatst dat er bij veel vacatures onderwijssistenten worden gevraagd die ook conciergetaken konden doen.
Veel onderwijsassistenten zijn het daar niet mee eens. Maar sommige scholen kunnen geen conciërge en een onderwijsassistente betalen dus lossen ze het zo op. Ik heb vrijdag naast mijn werk ook conciergetaken. Ik neem de telefoon op en doe de deur open..in de teamkamer werk ik met kinderen. 
En ik heb altijd de conciërge op deze manier vervangen. En dat is nog niet alles. Ik heb zeker in de tijd van mijn vorige baas.. ondersteuning gegeven,conciërges vervangen,ingevallen en administratie gedaan. Maar ik heb ook een presentatie gegeven over de obistoets voor schoolleiders en uitslagen van een studiedag uitgerekend en die gepresenteerd. Heel veelzijdig dus.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag