boeken

 Ik vond op internet  nog  boeken die iemand wegdeed. Ik heb gezegd dat ik interesse had want ik heb er wel wat aan.

Papier zelf maken
Dit is een boek over hoe je zelf papier maakt. Er staan verschillende technieken in met  tekeningen erbij. Veel experimenten kun je ook met kinderen doen. Er staan ook technieken als stempelen, boekbinden en papierafgietsels maken in.


100 dialogen
In dit boek staan allerlei korte theaterteksten met  tips hoe je  het kunt spelen. Het is een boek met allerlei dialogen die je kunt gebruiken


doe gewoon alsof
In dit  boek staan 45 uitgewerkte dramalessen. Je  kunt de lessen geven op het voortgezet onderwijs maar ook op een toneelclub of een jeugdvereniging.

het  grote vrijetijdsboek
In dit boek staan allerlei dingen die je kunt maken in en om je huis. Dit boek is  handig voor mijn scoutinggroep. Ik heb een groep verstandelijk gehandicapte volwassenen. Knutselen is  leuk maar vaak te kinderachtig. Deze knutselwerken zijn van een ander  caliber en voor hen ook leuk om te maken.

spelend werken
in dit  boek staan alle vormen van beeldende vorming. Er staan alle technieken goed in uitgelegd. Het is basisschoolniveau

speelhulp voor gehandicapte kindeen
dit  boek  is gebaseerd op het  spel met  de zintuigen dus  zien, horen, voelen  en proeven. Ik denk dat ik deze spelletjes ook om kan buigen voor kleine kinderen.




Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag