schilderen

  1. Ik ben  niet  zo creatief maar schilderen lijkt me leuk. Je hebt gelukkig de keuze uit veel verschillende schilderijen. Van dieren, de natuur of bijvoorbeeld steden.

  2. Als ik het ontwerp heb gekozen ga ik het  bestellen. Op het  canvas doek staan de vlakken  al voorgedrukt. IK hoef het alleen maar in te vullen
  3. Het schilderen op nummer is een geweldige manier voor mij om ermee aan de slag te gaan. Ik kan mijn  schilderij maken, gewoon door de juiste verf te gebruiken in de vakjes met de diverse nummers. Jewerkt het schilderij als het ware per kleur af. Je  ziet  al snel dat het mooi wordt.

  4. Het resultaat is een prachtig schilderij. 
  5. Ik  zoek een plekje om mijn kunstwerk aan de muur te hangen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag