clubkampioenschappen

De allerleukste wedstrijd van het jaar vind ik de clubkampioenschappen.
Er wordt dan meestal een meerkamp en soms een wegwedstrijd georganiseerd. De sfeer is fantastisch. Meestal is het mooi weer. Een enkele keer regent het pijpenstelen.
 Ik heb een keer in die regen de clubkampioenschappen gewonnen. Het regende pijpenstelen en degene die er het beste voorstond ging hem niet lopen. Ik deed wel mee. Ik liep een goede tijd en toen werd ik clubkampioen. Een andere keer had ik een wedstrijd tegen een werptopper. Maar er zat ook verspringen.,hoogspringen. 100 en 800 meter bij. Ik scoorde heel hoog bij de 800 en hoog en de 100 meter won ik ook van haar. Dus met de hakken over de sloot won ik toen ook.

Reacties

Populaire posts van deze blog

voorbereiding van het EK

mijn lievelingspaarden op de Oosterhoutse manege

optreden. op koningsdag